سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به روز ترین اخبار کسب و کار های آنلاین

نظر

 

این روز ها بازار ارز های دیجیتال داغ است. به طوری که هر یک افراد سعی می کنند تا به هر شکلی که شده از این طریق درآمدزایی داشته باشند. یکی از کارهایی که می توانند انجام دهند طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال است. صاحبان صرافی ها با راه اندازی صرافی ارز دیجیتال می توانند از خرید و فروش کاربران کارمزد دریافت کنند و درآمد خوبی به دست بیارن. اما یکی از مسائلی در این زمینه وجود دارد، قیمت طراحی سایت می باشد. ما در این مقاله در مورد عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی سایت صرافی را بررسی کرده ایم. پس با ما همراه باشین. 

امکان ایجاد کیف پول

ساخت کیف پول مهم ترین عامل موثر بر قیمت طراحی سایت است . سایت ها بر اساس داشتن یا نداشتن کیف پول به دونوع تقسیم می شوند که قطعه سایت هایی که کیف پول دارند قیمت بالاتری دارند. . سایت هایی مثل نوبیتکس ، والکس و ... که دارای کیف پول هستند ، یک پلتفرم معاملاتی در اختیار فروشنده و خریدار قرار می دهد و در ازای معامله ای که صورت می گیرد کارمزد دریافت می کند .این گونه از سایت ها را p2p    می نامند. از مزیت های سایت های دارای کیف پول این است که تراکنش ها در لحظه ثبت می شود .  اما در مقابل سایت هایی وجود دارند که کیف پول ندارند. این سایت ها مانند صرافی ها عمل می کنند . برای مثال صاحبان این سایت ها بیت کوین را با قیمت 3000 دلار می خرند و آن را با 3200 دلار می فروشند . ما به التفاوت قیمت خریداری شده و فروخته شده به عنوان به سود به سایت ها تعلق می گیره . برای این که در این سایت ها معاملات خرید و فروش ارز دیجیتال انجام شود ، باید از سایت های ارائه دهنده کیف پول بایننس ، کیف پول تهیه کنیم .

تعداد ارز های دیجیتال

برای هریک از ارز های دیجیتال باید به صورت جداگانه کیف پول ساخته شود . بنابراین تعداد ارز های دیجتال نیر می تواند در قیمت موثر باشد.

سفارش گیری

نوع سفارش گیری نیز می تواند قیمت سایت صرافی شما را تغییر دهد . در سایت های صرافی 4 نوع سفارش گیری می تواند وجود داشته باشد . برای مثال سفارش گیری بازار برای افرادی که در این حوزه حرفه ای نیستند می تواند مناسب است . چون با این سیستم افراد می توانند تعداد ارز دیجیتال خود را وارد کنند تا سایت ، مقداری که می توانند خرید و فروش کنند را به آن ها نشان دهد . اما برای سفارش گیری دستی باید به صورت دستی تعداد و مقدار هارا اضافه کنند. برای پیاده سازی هرکدام از آن ها هزینه جداگانه ای باید پرداخت شود.

احراز هویت

دو نوع از احراز هویت وجود دارد . احراز هویت سریع و مرحله ای . در احراز هویت سریع تمامی مشخصات شما در یک مرحله ثبت و تایید می شود . اما در احراز هویت مرحله ای بعد از ثبت و تایید یک مرحله به سراغ مراحل بعدی می رود . برای مثال احراز هویت در نوبیتکس به صورت مرحله ای صورت می گیرد و کاربران بر اساس سطح احراز هویت خود می توانند معاملات خود را انجام دهند. پیاده سازی این قالبیت می تواند در تعرفه طراحی سایت ارز دیجیتال موثر باشد.

دعوت دوستان

یکی از قابلیت هایی که می تواند در اسکریپت صرافی ارز دیجیتال استفاده شود و قطعا هزینه جداگانه ای دارد ، دعوت دوستان است . به این صورت که به ازای هر نفری که از طریق شما در سایت معامله کنه ، به شما سود تعلق می گیره.

احراز هویت

احراز هویت دو مرحله نیز به این صورت است که بعد از ورود شما به سایت پیام تایید کاربری از طریق پیام ، ایمیل و یا google authenticatot به آن ها ارسال می شود . این قابلیت نیز می تواند برای طراحی سایت صرافی شما درخواست شود.

امکان ایجاد سطوح کاربری

امکان ایجاد سطوح کاربری در سایت وجود دارد . در واقع کاربران می توانند بر اساس میزان معاملاتی که انجام می دهند ، به کاربران طلایی ، نقره ای و یا برنز تبدیل شود . در این صورت برای مثال برای کاربران طلایی به جای دریافت 0.4 درصد از حجم معاملاتشان 0.3 درصد دریافت می شود و به این ترتیب برای کاربران نقره ای و برنز هم این اتفاق می افتد .