سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به روز ترین اخبار کسب و کار های آنلاین

 

وردپرس یک سیتم مدیریت محتوای قدرتمند است که برای پیاده سازی امکانات و قابلیت ها در سایت های وردپرسی از پلاگین و یا افزونه ها استفاده می کند. پلاگین با افزونه نقش مهمی در طراحی وب سایت با وردپرس دارد. هر کدام از این پلاگین ها وظیفه خاصی را بر عهده دارند و یک بخش از کارهای فنی و یا پیاده سازی قابلیت هایی در سایت کمک می کنند. در این مقاله می خواهیم 10 افزونه ضروری برای راه اندازی سایت های وردپرسی رو به شما معرفی کنیم.افزونه های وردپرسی به صورت رایگان و یا پولی وجود دارند. این افزونه های می توانند در افزایش سرعت، امنیت ، بهینه سازی موتور جستجو و ... به شما کمک کنند. با ما همراه باشید تا چند مورد از این افزونه هارو بهتون معرفی کنیم.

  10 افزونه‌ ضروری وردپرس

1. WPForms

این افزونه یکی از پرطرفدارترین افزونه های معرف برای ساخت فرم های تماس در سایت های وردپرسی می باشد. سایت شما با هر فعالیتی برای برقراری ارتباط نیازمند با کاربران یک فرم تماس می باشد. در نتیجه بهترین افزونه برای این کار WPForms است. یکی از مزیت هایی که این افزونه داره، قابلیت درگ اند دراپ است تا شما در عرض چند دقیقه یک فرم تماس یا فرم های استخدام، فرم پرداخت و ...  داشته باشید.

 2. Yoast SEO

افزونه یواست با 5 میلیون نصب به عنوان محبوب ترین پلاگین سئو و بهینه سازی موتر جستجو وردپرس شناخته شده است. با این افزونه می توانید برخی از کارهای فنی سئو مثل اضافه کردن برچسب متاتایتل ها، متاتگ ها، ایجاد نقشه سایت، تحلیل سئو و خوانایی صفحه و ... را به آسانی انجام دهید. علاوه بر این افزونه یواست پیشنهاد هایی برای بهبود سایت ارائه می دهدو پیشنهاد می کنیم نسخه پریمیم این افزونه را نصب کیند.

3. Mailchip

این افرونه در زمینه ارسال خبرنامه های مختلف و جذاب در وردپرس است. افیونه به آسانی قابلیت اتصال وب سایت شما به تمامی ایمیل هارو داره و میتونه ایمیل هارو دریافت و خبرنامه هارو براتون ارسال کنه.

4. Akismet

افزونه Akismet یک افزونه ضد هرزنامه و اسپم در سایت‌های وردپرسی است. این افزونه از سایتتون در برابر محتوای مخرب محافظت می‌کند. این افزونه به صورت خودکار همه نظرات را بررسی می‌کند و دیدگاه های اسپم رو شناسایی و فیلتر می کند. افزونه سایت شما را از نظرات اسپم و هرزنامه‌ها نگهداری می کند.

5. W3 Total Cache

یکی از افزونه های وردپرسی که مورد توجه طراحان سایت برای طراحی وب سایت حرفه ای با وردپرس قرار گرفته، افزونه W3 Total cache است و به عنوان بهترین افزونه برای بهبود و عملکردسایت های وردپرسی استفاده میشود. W3 Total Cache با افزایش عملکرد وبسایت و کاهش زمان بارگیری با استفاده از ویژگی‌هایی مانند یکپارچه‌سازی شبکه تحویل محتوا و جدیدترین متدهای SEO و تجربه کاربری سایت شما را بهبود می‌بخشد.

6. UpdraftPlus

یکی دیگر از افزونه های واجب وردپرس UpdraftPlus می‌باشد که فرآیند پشتیبان‌گیری و بازیابی را بسیار ساده می‌کند. این پلاگین قدرتمند به طور خودکار پشتیبان‌گیری را انجام داده و به شما اجازه می‌دهد از راه دور آن‌ها را در Dropbox،S3 ، Rackspace ، FTP، ایمیل و غیره ذخیره کرده و در صورت ایجاد هرگونه مشکل وبسایت خود را به آسانی و تنها با یک کلیک بازگردانید

7. WP Rocket

پلاگین کاربردی و قدرتمند WP Rocket بهترین افزونه برای افزایش سرعت سایت‌های وردپرسی می‌باشد، کش کردن صفحات، فشرده‌سازی فایل‌ها، بارگذاری به موقع تصاویر و دارا بودن قابلیت Lazy load برخی از امکانات این افزونه محبوب بشمار می‌آید. این افزونه به بهترین شکل ممکن در بهبود سرعت سایت شما کمک بسیاری می‌کند. لازم به ذکر است که این افزونه تنها در نسخه پرمیوم ارائه شده است و نسخه رایگان ندارد.

8. Sucuri

این افزونه به عنوان بهترین افزونه برای افزایش امنیت سایت شناخته شده و تا کنون 800 هزار نصب فعال داشته و از افزونه های ضروری وردپرس است. این افزونه باید از سایت شما در برابر حملات ، تهدید بدافزار ها و هر نوع حمله دیگری محافظت کند. این افزونه به صورت رایگان در مخزن وردپرس است.

9. RafflePress

RafflePress قدرتمندترین و کاربرپسندترین افزونه مسابقه در وردپرس است. این افزونه رایگان  و تاثیری در هزینه طراحی سایت با وردپرس ندارد و با بیش از 10 هزار نصب فعال به شما کمک می‌کند تا لیست ایمیل، ترافیک وبسایت و فالوور های شبکه‌های اجتماعی خود را با هدایا افزایش دهید. امکانی را فراهم می‌آورد تا مخاطبان برای ورود به سایت باید آدرس ایمیل خود را وارد کنند، و این کار موجب می‌شود مشترکان بیشتری برای ارسال خبرنامه‌های ایمیل خود جمع‌آوری کنید.

10. learnpress

یکی از روش های کسب درآمد با استفاده از فروش دوره های آموزشی می باشد. در این دوران هم استفاده از این دوره ها افزایش پیدا کرده است.در نتیجه شما با استفاده از افزونه learnpres می توانید دوره های آموزشی را در اینترنت به فروش برسانید. این افزونه به صورت رایگان در مخزن وردپرس قرار دارد و تا کنون بیش از 100 هزار نصب فعال داشته.