سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به روز ترین اخبار کسب و کار های آنلاین

نظر

خرید و فروش ارز های دیجیتال مخصوصا بیت کوین چندین سال است که در سراسر دنیا انجام می شود .  در ایران در دو سه سالی هست که بازار ارز های دیجتال به شدت داغ شده و افراد زیادی را به این حوزه جذب کرده است. برای خرید و فروش  ارز های روش های مختلفی وجود دارد. اما در ایران تنها دو راه وجود دارد. یکی این که از صرافی های ایرانی و یکی هم خرید و فروش از صرافی های خارجی.

خرید از صرافی های داخلی بهتر است یا صرافی های ایرانی ؟

بسیاری از صرافی های خارجی به دلیل وجود تجریم ها علیه ایران ، این کشور را محدود کرده اند و در صورتی که متوجه ایرانی بودن کاربری شوند، حساب آن ها را مسدود می کنند. اما روش هایی برای دور زدن تحریم ها وجود دارد که این روش ها برای افراد حرفه ای توصیه می شود. کاربران حرفه ای می توانند با تغییر آی پی در سایت صرافی بایننس که بزرگ ترین سایت صرافی شناخته شده در سراسر دنیا می یاشد ثبت نام کنند. اما باید این نکته را در نظر بگیرند که ریسک این کار به شدت بالاست. چرا که امکان مسدود شدن حساب و از بین رفتن تمام دارایی ها وجود دارد.

بهترین روش خرید و فروش ارز های دیجیتال و تبدیل بیت کوین به پول نقد در ایران این است که ابتدا از صرافی های ایرانی ارز های دیجیتال خریداری کنید و سپس با انتقال آن به صرافی خارجی حساب خود را شارژ کنید. پس در هر صورت شما باید از صرافی های ایرانی استفاده کنید. امروزه جندین صرافی در ایران وجود دارد که هر کدام مزیت هایی دارند. یکی از این صرافی های بزرگ و معتبر در ایران سایت صرافی رمزینکس می باشد که مزیت های زیادی از جمله دریافت کارمزد کم برای کاربران دارد. با ما در این مقاله همراه باشید تا در مورد سایت صرافی رمزینکس بیش تر بدانید.

چرا باید از صرافی رمزینکس بیت کوین بخریم؟

رمزینکس یکی از بهترین سایت های صرافی ایرانی برای خرید ارز دیجیتال می باشد. یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که چرا باید از رمزینکس ارز دیجیتا بخریم ؟ در این مطلب به شما چند دلیل برای این که چرا باید باید از این صرافی ارز بخرید را می گوییم . پس با ما همراه باشید.

اعتبار سایت

اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال رمزینکس توسط جمعی از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف فعال در زمینه بلاکچین و ارز های دیجیتال با جندین سال سابقه راه اندازی شد. رمزینکس یکی از اولین سایت های صرافی در ایران می باشد. از ویژگی های این صرافی می توان به حجم بالای معاملات ، کارمزد پایین ، اعتماد کاربران و گسترش بازار ارز های دیجیتال می باشد.

امنیت در سایت رمزینکس

با توجه به این که ارز های دیجیتال به صورت غیر متمرکز در حال فعالیت هستند، نیاز دارند تا از امنیت بالایی برخوردار باشند. در رمزینکس هم این استاندارد ها تا حد قابل قبولی رعایت شده است. الگویریتم های سایت رمزینکس هر روزه  بررسی و به روز رسانی می شوند. از طرفی هم همه دارایی‌های شما در رمزینکس به طریق سرد نگهداری می‌شوند که امنیت دارایی‌های ارز دیجیتال شما را دو چندان می‌کند.

حجم معاملات

یکی از نکاتی که در انتخاب بهترین صرافی تاثیر می گذارد، حجم بالای معاملات است. حجم در معاملات بالا از آن جهت مهم است که هر چقدر حجم این معاملات بالا باشند، سفارشاتی که به ثبت رسانده‌اید، زودتر تکمیل خواهند شد. از طرفی هم قیمت‌های داخل صرافی به قیمت‌های جهانی نزدیک‌تر خواهند بود.

کارمزد معاملات

یکی از مواردی که در سایت های صرافی ایرانی به آن توجه می شود، کارمزد است. در صرافی رمزینکس پایین ترین میران کارمزد در بین سایت های دیگر دریافت می شود. در رمزینکس کارمزد به صورت درصدی از حجم معاملات و از دو طرف معامله کسر می شود. میزان کارمزد هم به حجم معاملات در یک ماه اخیر بستگی دارد.

چگونه در رمزینکس شروع به خرید و فروش ارز دیجیتال کنیم؟

خرید و فروش ارز دیجیتال از صرافی رمزینکس فرایند ساده ای دارد.

  • ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کنید.
  • مدارک هویتی خواسته شده را ارسال کنید.
  • با ارسال مدارک سطح برنزی برای شما فعال خواهد شد.
  • تکمیل فرایند احراز هویت
  • فعال شدن سطح طلایی برای شما
  • واریز ریال به حساب
  • خرید ارز دیجیتال مورد نظر
  • فروش ارز دیجیتال مورد نظر
  • برداشت ریالی از حساب

نکات پایانی

 

در این مقاله سعی شد تا سایت صرافی رمزینکس و ویژگی های این صرافی را تا حدودی به شما معرفی کنیم. شما می توانید با خیال راحت در این سایت به خرید و فروش ارز های دیجیتال بپردازید. افراد بسیاری هم هستند که به دنبال طراحی سایت مشابه رمزینکس هستند. این افراد به می توانند برای سفارش سایت صرافی شابه رمزینکس به شرکت های طراحی سایت معتبر که خدمات طراحی سایت های ارز های دیجیتال را ارائه می دهند، مراجعه کنند.