سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به روز ترین اخبار کسب و کار های آنلاین

نظر

شما برای خرید و فروش ارز های دیجیتال به یک صرافی ارز دیجیتال معتبر نیاز دارید. با استفاده از صرافی آنلاین می توانید به خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود بپردازید و پول آن را به کیف پول ارز دیجیتال خود انتقال دهید. یکی از صرافی های ارز دیجیتال معروف که افراد آن را به عنوان بزرگ ترین صرافی آنلاین در ایران می شناسند، سایت صرافی نوبیتکس است. صرافی های ایرانی از آن جهت مورد استفاده قرار می گیرند که می توانند تحریم هایی صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی در نظر گرفته اند را دور بزند. سایت صرافی نوبیتکس به عنوات واسطه ای بین تریدرهای ایرانی و صرافی های جهانی مثل بایننس عمل می کنند. با استفاده از نوبیتکس می توانید بدون این که نگران مسدود شدن حساب خود باشید به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید. در این مقاله می خواهیم شما را با صرافی آنلاین ایرانی نوبیتکس آَشنا کنیم. پس ادامه این مقاله را از دست ندهید. 

شگل گیری صرافی های ایرانی 

با معرفی ارز های دیجیتال، صرافی های آنلاین ایرانی به جهت رفع محدودیت هایی که برای کاربران ایرانی ایجاد شده بود. این صرافی ها به عنوان واسطه ای برای معامله گران ارز های دیجیتال ایرانی و صرافی های خارجی به وجود آمدند و یکی از مهم ترین اهداف آن ها حفظ اطلاعات کاربران از فیشینگ و دیگر خطراتی است که دنیای اینترنت آن ها را تهدید می کند. علاوه بر این صرافی های ایرانی ، امکان خرید و فروش ارز دیجیتال با ریال را برای کاربران فراهم می کنند. اگر شما هم قصد راه اندازی صرافی ارز دیجیتال در ایران را دارید، بهتر است با صرافی های ایرانی و نحوه کار آن ها آَشنا شوید. 

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس

سایت صرافی آنلاین نوبیتکس، به عنوان بزرگ ترین سایت صرافی در ایران ، فضایی را برای خرید و فروش ارز دیجیتال فراهم می کند. شما از طریق نوبیتکس می توانید ارز دیجیتال خود را با خرید و فروش کنید. البته در مورد نوبیتکس این نکته را در نظر داشته باشید که این سایت به عنوان واسطه عمل می کند. در نتیجه مبلغی را به عنوان کامزد معاملات از شما کسر می کند. برای این که بتوانید ارز دیجیتال را خرید و نگهداری کنید به کیف پول نیاز دارید. برای شروع خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران باید ابتدا در این صرافی ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت خود را کامل کنید.

تعداد ارز های دیجیتال در نوبیتکس

ارز های دیجیتال معروفی چون بیت کوین، اتریوم ، لایت کوین و ... در اسکریپت صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس در حال خرید و فروش هستند. تعداد ارز های دیجیتال در این است هر روزه در حال افزایش است و ارز های جدیدی به این سایت اضافه شده است. این سایت امکان خرید و فروش 20 ارز را برای کاربران فراهم کرده است. ارز های دیجیتال در نوبیتکس عبارتند از : بیت کوین ،اتریوم ، لایت کوین، بیت کوین کش ، بایننس کوین، استلار ، ایاس ، دوج کوین ، کاردانو، تتر ، ریپل ، ترون و ... . 

خرید و فروش ارز دیجیتال در نوبیتکس

با استفاده از سایت صرافی نوبیتکس به راحتی به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند. به عبارت دیگر کاربران بعد از ثبت نام ، احراز هویت ، می توانید ارز دیجیتال خود که بیت کوین و یا هر ارز دیگری می تواند باشد را خریداری کنید. علاوه بر این شما توانید در بازه های زمانی مختلف و یا زمانی که قیمت ارز افزایش پیدا کرد ، آن را به فروش برسانید. فرایند انجام معامله در سایت هایی مثل نوبیتکس و یا سایت های صرافی دیگر، بسیار راحت است اما شما باید ریسک های سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال را در نظر داشته باشید. 

در پایان ... 

در طول این مطلب سعی شد تا توضیحاتی مختصر و کوتاه از صرافی نوبیتکس داده شود. تا علاقمندان به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و یا افرادی که قصد راه اندازی طراحی سایت مشابه نوبیتکس را دارند، بتوانند با اطلاعاتی کامل تر و دقیق تر در این بازار جهانی به معامله بپردازند. چون معاملات در این بازارها نیاز به تخصص کافی دارد و ریسک های خاصی را متوجه معامله گر می کند.