سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به روز ترین اخبار کسب و کار های آنلاین

نظر

طراحی سایت یکی از ابزار هایی است که با استفاده از آن برند خود را معرفی می کنند و خدمات و محصولات خود را به مشتریان ارائه می دهند. سایت ها با هدف مشخصی طراحی می شوند. معمولا وب سایت ها خبری ، پزشکی ، فروشگاهی ، خدماتی و ... هستند که با توجه به نام و کاربردی که دارند سایت آن ها طراحی می شود. وب سایت ها در انواع مختلفی استفاده می شوند. به عنوان مثال از وب سایت های فروشگاهی برای فروش محصولاتی که در مغازه ها وجود دارد استفاده می شود. ما در این مقاله مهمترین انواع وب سایت ها را به شما معرفی می کنیم. 

طراحی سایت فروشگاهی 

در طراحی فروشگاه اینترنتی ، هدف فروش محصولات در فضای آنلاین است. در این سایت ها مشتریان محصولات خود را در سایت مشاهده  و سپس انتخاب می کنند ، سایز و یا رنگ مورد نظرشان را انتخاب کرده و بعد از آن هزینه آن را پرداخت می کنند نحوه ارسال را انتخاب می کنند. در حال حاضر چندین میلیون سایت فروشگاهی فعال وجود دارد که مشتریان از آن ها خرید می کنند. با این وجود شما باید نوع سایت فروشگاهی خود را انتخاب کنید. برای این باید ببینید در آینده می خواهید سایت خود را ارتقا دهید یا خیر و یا این که می خواهید برای سایت خود اپلیکیشن نیز طراحی کیند یا خیر ؟ آن موقع می توانید تصمیم بگیرید که سایت شما وردپرسی باشد یا اختصاصی. 

طراحی سایت شرکتی

شرکت های کوچک و بزرگ با هدف معرفی خدمات خود برای طراحی سایت شرکتی اقدام می کنند. در این سایت هدف فروش محصول نیست بلکه معرفی خدمات و برند  شرکت مورد نظر شرکت ها می باشد. توسط یک وب‌سایت شرکتی مخاطبین و علاقه‌مندان شما، به تعامل با کسب‌و‌کارتان خواهند پرداخت. اگر کاربر بدون ذهنیت قبلی وب‌سایت شما را مشاهده کند، می‌تواند تمام اطلاعات مورد نیاز از کسب‌و‌کارتان را بدست آورد. طراحی سایت وردپرسی برای سایت های شرکتی گزینه مناسبی است. 

طراحی سایت آموزشی

موسسات آموزشی با هدف آموزشی در بستر آنلاین اقدام به طراحی سایت آموزشی می کنند. از جمله وب‌سایت‌های آموزشی می‌توان به سایت فرادرس در زمینه ارائه دروس دانشگاهی و مهندسی و سایت مکتب‌خونه اشاره کرد.

طراحی سایت صرافی

ارز های دیجیتال این روز ها بدجور سر و صدا کرده اند. ارز های دیجتال نوع جدیدی از ارز ها هستند که به صورت مجازی وجود دارند و شما می توانید به صورت آنلاین آن هارا خرید و فروش کرده و درآمد کسب کنید.در این سایت‌ها علاوه بر مبادله ارزهای مختلف، می‌توان از قیمت لحظه‌ای آن‌ها مطلع شد. وب‌سایت‌های صرافی و اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال از نوع طراحی وب سایت اختصاصی هستند. به این معنی تمام بخش‌های سایت از ابتدا کد‌نویسی می‌شود. می‌توان برای سایت ارز دیجیتال به سایت نوبیتکس و والکس اشاره کرد.

طراحی سایت خدماتی

سایت های خدماتی یکی دیگر از انواع طراحی سایت می باشد که در آن شما خدمات خود را معرفی می کنید. برای مثال اگر شما خدماتی مثل نظافت یا نجاری را انجام می دهید ، می توانید با طراحی سایت برای کسب و کارتان خدمات خود را معرفی کنید تا افراد بتوانند از آن استفاده کنند. 

در پایان ... 

در این مقاله سعی کردیم تا مهم ترین انواع طراحی سایت را به شما معرفی کنیم. تا بتوانید با توجه به نوع کسب و کارتان ، سایت مورد نظرتان با مناسب ترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی  را به شرکت طراحی سایت معتبر سفارش دهید.