سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به روز ترین اخبار کسب و کار های آنلاین

امروزه با آنلاین سازی کسب و کار ها و استفاده از وب سایت و اپلیکیشن ، فرصت خوبی برای صاحبان شرکت ها به وجود آمده است تا به جای استفاده از روش های سنتی برای ادامه فعالیت خود، از روش های نوین استفاده کنند. در این راستا دو ابزار سایت و اپلیکیشن در اختیار آن ها قرار گرفته تا برای توسعه کار خود از آن ها استفاده کنند.

همان طور که گفتیم پیشرفت در زمینه کسب و کار های آنلاین باعث شده تا افراد برای جستجوی خدمات مورد نظرشان، آن را در گوگل جستجو کنندو از میان نتایج به دست آمده بهترین شرکت را با توجه به نیاز خود انتخاب می کنند.به همین خاطر فرصتی برای شرکت های کوچک و بزرگ به وجود آمده است تا برای طراحی وبسایت شرکتی اقدام کنند. با استفاده از طراحی سایت شرکتی می توان خدمات شرکت را معرفی کرده، مقالات مفید و مورد نیاز کاربران در بخش بلاگ سایت آورده و ترافیک سایت را بالا ببرند و چندین مزایای دیگر که با طراحی سایت شرکتی می توان از آن بهره مند شد. طراحی سایت شرکتی هزینه های تبلیفات و ارائه محصولات شما را کاهش می دهد و باعث افزایش فروش و بازاریابی شما می شود.

با این اوصاف، یکی از مسائلی که برای شرکت ها اهمیت دارد، هزینه ایست که قرار است برای طراحی سایت شرکتی بپردازند. هزینه طراحی سایت که از مسائل مهمی است که باید با دقت کامل و تحقیقات گسترده در این مورد انجام داد. چرا که شما باید با توجه به بودجه ای که برای طراحی سایت در نظر گرفته اید یک سایت با کیفیت برای معرفی محصولات و خدمات خود سفارش دهید. در این مقاله می خواهیم عوامل مؤثر بر قیمت طراحی سایت شرکتی را بررسی کنیم.

عوامل مؤثر بر قیمت طراحی سایت شرکتی

1. نوع CMS اسفاده شده در سایت

CMS یا سیستم مدیریت محتواست  یک سیستم نرم افزاری است که یک سری امکانات از پیش ساخته شده برای نوشتن ، درج تصاویر و لینک ها را در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم محتوای وب سایت را مدیریت کنیم . CMS ها به دو روش طراحی می شوند که در طراحی وب سایت شرکتی می توان از آن ها استفاده کرد. در روش اول طراحی سایت شرکتی با وردپرس و یا همان  CMS های آماده و متن باز طراحی می شوند . در استفاده از این نوع CMS ها نیازی به دانش کدنویسی نویسی نداریم. اگر شما یک سایت شرکتی می خواهید که در آن تنها به معرفی خدمات و مجصولات بپردازید ، وردپرس پاسخگوی نیاز شماست و می تواند یک سایت حرفه ای در اختیار شما قرار دهد. اما اگر می خواهید وب سایت خود را گسترش دهید و یک اپلیکیشن برای شرکت خود طراحی کنید که به سایت شما متصل باشد ، باید از روش دوم یا همان CMS های اختصاصی استفاده کنید . 

در طراحی وب سایت با وردپرس هزینه سایت بسیار به صرفه تر ازطراحی وب سایت اختصاصی است . اگر در ابتدای راه هستید بهتر است سایت خود را با وردپرس طراحی کنید .چرا که وردپرس می تواند یک سایت حرفه ای با تمام امکانات شرکتی را در اختیارتان قرار دهد. 

2.امکان نمایش سایت به زبان دیگر

امکان چند زبانه بودن سایت به این معنی است  که بتوان با یک کلیک تمام مطالب سایت را به زبان دیگری تغییر داد.  این قابلیت مورد نیاز سایت‌هایی هست که به صورت بین‌اللملی کار می‌کنند و مشتریان آن ها زبان مقصد را متوجه می شوند. نمایش سایت به زبان دیگر می تواند بین 20 تا 30 درصد قیمت طراحی سایت را افزایش دهد .

3. امکان درج نظرسنجی

کاربران می توانند در مورد میزان رضایت خود از محصول را در سایت ثبت کنند. درج نظرسنجی برای بهبود هر سایتی ضروریست چرا که کاربران می توانند در مورد میزان رضایت مشتریان مطلع شوند.  با اضافه کردن این قابلیت به سایت،قیمت طراحی سایت شرکتی در حدود 300 تا 400 هزار تومان اضافه می شود. 

4. طراحی گرافیکی سایت شرکتی

طراحی گرافیکی سایت یا همان طراحی رابط و تجربه کاربری است. طراحی رابط کاربری به ظاهر سایت شما مربوط می شود . اگر ظاهر سایت شما متناسب با نوع بیزینس شما در شرکت باشد ، توجه کاربران را به خود جلب می کند و باعث می شود کاربران برای استفاده از محصولات و یا خدمات شرکت شما ترغیب شوند. طراحی تجربه کاربری هم به تجربه کاربران در زمان استفاده از وب سایت شما برمیگردد. 

این ها جزئی از ویژگی های کلی است که می تواند بر هزینه طراحی سایت شرکتی تاثیر گذار باشد. برخی از این عوامل می توانند کم رنگ تر از بقیه باشند. در واقع تفاوت اصلی یک طراحی سایت ارزان با سایر طراحی ها در این عوامل می باشد.